Artisti famshëm bullgar i pantomimës, Guerassim Dichliev: Në univers ka më shumë dritë se errësirë
Lexohet për: 6 min.
295696190_743093630237668_6125009947490320542_n
2 vite më parë
Linku u kopjua

Cirque du Soleil, Marcel Marceau dhe Walt Disney. Lidhja mes tyre është artisti bullgar i pantomimës me famë botërore Guerasim Dichliev. Ai mësoi nga artisti i madh francez i mimikës Marceau dhe nuk kaloi shumë kohë pasi ai u bë ndihmësi i tij. Rruga e Dichliev e çoi shumë përpara dhe sot ai është pjesë e ekipit të cirkut më të famshëm - Cirque du Soleil, shfaqjet e të cilit janë ndjekur nga mbi 200 milionë spektatorë në mbarë botën.

Ja çfarë ka treguar Dichliev në një intervistë për BTA për jetën e tij jashtë vendit, rrugën e tij profesionale dhe sfidën për ta nisur jetën nga e para në vende të ndryshme.

"Kam jetuar 25 vjet në Francë dhe tani është viti im i tretë në Florida. Nuk kam planifikuar kurrë të jetoj jashtë Bullgarisë, ashtu ndodhi. Në atë kohë shkova në Francë për të studiuar. Doja të sillja njohuritë e mia në Bullgari, por u diplomova dhe qëndrova atje, u bëra mërgimtar. Kur largohesh nga shtëpia, nga lagjja, nga qyteti, nga vendi, kur hipësh në tren, në aeroplan, në anije, bëhesh një i huaj. Në frëngjisht, meqë ra fjala, ata përdorin të njëjtën fjalë si për të huajin ashtu edhe për të panjohurin - étranger. Ajo që dua ta them është se sapo të largoheni, nuk ka kthim prapa. Dhe ju jeni tashmë një i huaj kudo, këtu dhe atje”, tha Dichliev.

"Nuk duhet të kesh frikë të udhëtosh në kërkim të një vendi të ri për të qenë. Dhe kur ta gjejë atë, nuk duhet të kesh frikë të bëhesh i huaj. Një mik më shkroi një herë: "Si do ta dije se e do Svilengradin (vendlindja e Dichliev-it në Bullgarinë Jugore Qendrore) sikur të mos e kishe lënë?”, tha artisti i mimikës.

Të punosh me Cirque du Soleil është një nder, përgjegjësi dhe shumë, shumë gëzim, tha Dishliev për BTA. "Cirque du Soleil erdhi në jetën time vonë. Në njëfarë mënyre, rrugët tona nuk janë kryqëzuar deri në vitin 2010. Deri atëherë, mendoja se nuk kisha asnjë shans për t'u intriguar. Pastaj, rastësisht, takova Yves Sheriff, këshilltarin e kastit të cirkut, i specializuar për kllounët dhe aktorët fizikë. Ai pa "Monologun tim me një valixhe" dhe më ftoi në një audicion dhe... më punësuan. Që atëherë, unë jam pjesë e artistëve të cirkut. Por ja, u deshën gati dhjetë vite që do të dilte një rol dhe unë u zgjodha për një nga rolet kryesore në Drawn to Life, shfaqjen e re të Cirque du Soleil, krijuar në partneritet me Walt Disney World, "shtoi Dichliev.

“Gëzimi është gjithmonë aty, sepse çdo ditë (ne kemi dy shfaqje në ditë, pesë herë në javë) argëtohem. Më gëzohet shpirti me saltotë e gjimnastëve, me fluturimet e akrobatëve, me hapat e stërmëdhenj të shtyllave, me piruetat e monoçikletave, me saktësinë e xhonglerit. Sytë më mbushen me të qeshurat e fëmijëve, kënaqësinë e të rinjve, gojët e hapura të nënave dhe fytyrat e kënaqura të baballarëve nga magjia që shfaqja jonë arrin të rikrijojë në skenë”, thotë me kënaqësi bullgarja.

Karriera e Dichliev si një artist pantomime i ka dhënë atij mundësinë për të udhëtuar dhe eksploruar botën. “Më dha një mundësi të kuptoj se sa të ngjashëm janë të gjithë njerëzit, si reagojmë të gjithë njësoj ndaj ndjenjave që drejtojnë veprimet tona. Më dha mundësinë të rizbuloja Svilengradin dhe Bullgarinë. Më dha kaq shumë miq kudo”, tha ai.

Dichliev zbuloi gjithashtu mësimin më të rëndësishëm që ka marrë nga mentori i tij, Marcel Marceau.

"Marceau më mësoi poezinë. Poezinë e lëvizjes, poezinë skenike, poezinë për të paraqitur karakterin tuaj, temën, poezinë si jetë në teatër, si një simbol i besimit të aktorit. Vetë fjalën poezi, e kuptova më vonë. Nuk mbart në të aq romancë sa veprimi. Poeti është njeriu që i bën gjërat të ndodhin. Ai krijon. Tani dhe këtu, një krijim pa fjalë, por një krijim plot kuptim. Qëllimi i jetës së Marseau ishte të krijonte atë poezi. Në skenë, personazhet e tij tregonin shëmbëlltyra për njerëzimin, dhe ata ishin gjithmonë plot besim dhe shpresë, madje edhe më të errëtit prej tyre. Besoj se kjo është një nga arsyet e popullaritetit të jashtëzakonshëm të Bip [personi i skenës më të njohur të Marceau, Bip Clown]. Ky ishte personazhi i tij i përjetshëm – i lindur në periudhën e pasluftës, kur njerëzimi kishte nevojë më së shumti për poezinë, besimin dhe shpresën. Unë shoh se ne kemi ende nevojë për këtë. Duket sikur njerëzimi, ose të paktën disa prej tyre, nuk i mësuan kurrë mësimet e e kaluara, prandaj poezia e Bip-it është ende e nevojshme. Dhe ne duhet ta përhapim atë me çdo kusht duke shpresuar se do të arrijë të gjithë njerëzit ose të paktën shumicën prej tyre. Duke shpresuar se do të rivendosë besimin në mirësi. Të mos më cilësojnë si naiv të papjekur, jam një i ri i rritur. Ideja ime bazohet në fizikë - jo fizikën e shpirtit, por fizikën kuantike. Në natyrë ka grimca dhe antigrimca. Gjëja më e rëndësishme është se grimcat tejkalojnë antigrimcat me të paktën një. Për ta thënë ndryshe, ka më shumë dritë se errësirë në univers, më shumë mirësi se ligësi, më shumë poezi se e kundërta e saj. Kështu më mësoi Marceau të besoja te mirësia. Marceau dhe fizika”, tha Dichliev.

Kjo webfaqe mirëmbahet dhe menaxhohet nga Agjencia e Lajmeve KosovaPress. KosovaPress mban të drejtat e rezervuara me copyright sipas dispozitave ligjore për të drejtat e autorit dhe pronës intelektuale. Përdorimi, modifikimi dhe shpërndarja për qëllime komerciale pa marrëveshje me KosovaPress, ndalohet rreptësisht.
Ky aplikacion uebsajti është zhvilluar me mbështetjen e #SustainMedia Programme, i bashkëfinancuar nga Bashkimi Evropian dhe Qeveria Gjermane, ndësa implementohet nga GIZ, DW Akademie dhe Internews. Përmbajtja e tij është përgjegjësi vetëm e KosovaPress dhe nuk pasqyron domosdoshmërisht pikëpamjet e BE-së apo të Qeverisë Gjermane.
Të gjitha të drejtat e rezervuara nga A.P.L. KosovaPress © 2002-2024