Pėr tė pasur njė shėndet mė tė mirė preferohet konsumimi i ushqimeve tė shėndetshme, tė cilat ndikojnė nė pėrmirėsimin e shėndetit tek personat te cilėt vuajnė nga njė sėrė sėmundjesh, si ajo e zemrės, tumorit, apo nivelit tė lartė tė kolesterolit.
Sipas studiuesve amerikanė pėr tė gjithė tė sėmurėt me zemėr rekomandohet konsumimi i sojės. Pėrdorimi i rregullt i sojės ndikon nė uljen e kolesterolit nė gjak.
Pėr tė gjithė ata qė kanė probleme mė qarkullimin e gjakut preferohet konsumi i sė paku njė filxhani ēaj. Sipas studiuesve ēaji ka efekt antioksidant natyral dhe si rrjedhojė pengon rritjen shtresave te cilat i mbyllin enėt e gjakut.
Ujin me klor duhet larguar nga pėrdorimi i pėrditshėm, pasi pėrmban radikale tė lira qė e dėmtojnė shėndetin. Prandaj, specialistėt kėshillojnė konsumimin e ujit pa gaza apo ujit burimor nga malet.
Pėr tė gjitha ata qė kanė problem me nivel tė lartė tė kolesterolit preferohet konsumi i lėvores sė limonit. Sipas disa studimeve, tregohet se lėvorja e limonit ndikon nė zvogėlimit tė nivelit kolesterolit.
Konsumi i vajrave tė drithėrave preferohet pėr konsumin pasi konsiderohen si burime tė rinise. Po ashtu konsumi i vitaminės E qė gjendet nė drithėra ul rrezikun e shfaqjes sė tumoreve.
Sipas studiuesve amerikanė pėr tė gjithė tė sėmurėt me zemėr rekomandohet konsumimi i sojės. Pėrdorimi i rregullt i sojės ndikon nė uljen e kolesterolit nė gjak.
Pėr tė gjithė ata qė kanė probleme mė qarkullimin e gjakut preferohet konsumi i sė paku njė filxhani ēaj. Sipas studiuesve ēaji ka efekt antioksidant natyral dhe si rrjedhojė pengon rritjen shtresave te cilat i mbyllin enėt e gjakut.
Ujin me klor duhet larguar nga pėrdorimi i pėrditshėm, pasi pėrmban radikale tė lira qė e dėmtojnė shėndetin. Prandaj, specialistėt kėshillojnė konsumimin e ujit pa gaza apo ujit burimor nga malet.
Pėr tė gjitha ata qė kanė problem me nivel tė lartė tė kolesterolit preferohet konsumi i lėvores sė limonit. Sipas disa studimeve, tregohet se lėvorja e limonit ndikon nė zvogėlimit tė nivelit kolesterolit.
Konsumi i vajrave tė drithėrave preferohet pėr konsumin pasi konsiderohen si burime tė rinise. Po ashtu konsumi i vitaminės E qė gjendet nė drithėra ul rrezikun e shfaqjes sė tumoreve.



Më të komentuarat